Suomen Jackrussellinterrierit ry

Jäsenyys

Tervetuloa Suomen Jackrussellinterrierit ry:n jäseneksi!

• Jäsenenämme saat rotujärjestön neljä kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenjulkaisun, Russeli-lehden.
  • Järjestämme jäsenillemme monipuolista russelimaista toimintaa pitkin vuotta, keräämme ja jaamme tärkeää ja ajankohtaista tietoa rodusta sekä olemme aina valmiita auttamaan kasvattajia ja russelien omistajia eteen tulevissa kysymyksissä. Rotujärjestöllä on myös paljon tietoa, jota et välttämättä saa muualta.
  • Kasvattajana jäsenetunasi on mahdollisuus päästä rotujärjestön kasvattajalistalle ja saada pentueesi pentuvälitykseen. Uroksen omistaja taas voi halutessaan ilmoittaa uroksensa jäsenille maksuttomaan urosluetteloon. Pentuvälityksemme ja kasvattajalistamme tavoittaa tuhansia katselukertoja ja urosluettelokin parisataa katselua kuukaudessa (tilastoa lokakuulta 2020).
  • Jäsenkasvattajana rekisteröit russelipentueesi Kennelliittoon halvemman maksuluokan mukaan; ”Maksuluokka 1: Rekisteröintimaksu kennelnimen omistavien, kasvattajasitoumuksen allekirjoittaneiden Kennelliiton ja rekisteröitävän rodun rotuyhdistyksen jäsenien, Kennelliiton hyväksymässä rekisterissä olevien koirien jälkeläisille.”
  • SJRT ry palkitsee vuosittain myös harrastuksissa aktiivisia jäseniään Vuoden Russeli -kisassa sekä jackrussellinterrierien rotumestaruuskilpailuissa- ja kokeissa.

Halutessasi liittyä jäseneksi…

• Täytä alla oleva lomake käyttäen isoja alkukirjaimia, jonka jälkeen jäsensihteeri lähettää sinulle sähköpostiin laskun. Maksu tulee suorittaa eräpäivään mennessä käyttämällä laskussa olevaa viitenumeroa.
  • Odotathan rauhassa, kaikki tulleet jäsenanomukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.
  • Mikäli haluat liittää jäseneksi myös perheenjäsenen, täytä omat tietosi vaadittuihin kenttiin ja lisää perheenjäsenen tiedot omaan kenttäänsä. Perheenjäsenen jäsenmaksu laskutetaan varsinaisjäseneltä, ja tämän tulee asua samassa osoitteessa. Perhejäsen ei saa omaa lehteä.
  • Järjestön vuosittainen jäsenmaksu on 25 euroa. Perheenjäsenen jäsenmaksu on 11 euroa. Kasvattaja voi liittää pennunomistajat jäseniksi ensimmäiseksi vuodeksi 11 eurolla /jäsen.
  • Käytä lomaketta myös mikäli osoitteesi tai muut tietosi muuttuvat tai haluat erota järjestöstä, järjestö ei saa siitä tietoa muualta.
  • Jäsenmaksut laskutetaan pääasiallisesti sähköpostitse, joten myös muuttuvat sähköpostiosoitteet tulee aina ilmoittaa jäsensihteerille.

Vuosikokouksessa 25.3.2018 päätettiin erillisen liittymismaksun (10 euroa) poistamisesta.

Yhdistyksen säännöt
Tietosuojaseloste

Ohjeet kasvattajille:
  • Tarkista ensin onko pennunostaja varmasti halukas liittymään rotujärjestöön ja valmis noudattamaan sen sääntöjä. Pennunostajan tulee tietää mihin heitä liitetään, sillä jäsenyys on vapaaehtoista.
  • Tarkista myös onko pennunostaja itse jo ilmoittautunut jäseneksi. Kasvattaja ei voi ilmoittaa jo liittynyttä jäsentä uudestaan.
  • Ilmoita jäsensihteerille sähköpostilla kasvattien omistajien yhteystiedot:
    Sukunimi Etunimi
    Katuosoite
    Postinumero
    Postitoimipaikka
    Sähköpostiosoite
  • Tämän jälkeen jäsensihteeri lähettää sinulle sähköpostiin laskun, joka tulee maksaa eräpäivään mennessä laskussa olevaa viitenumeroa käyttäen. HUOM! Asiakasnumero tai laskun numero ei ole viitenumero! Myöhästyneistä maksuista tulee laittaa tieto jäsensihteerille, jotta ne tulevat varmasti huomatuiksi.

Jäsensihteeri

Heljä Kiviniitty
kortisto(@)jackrussellinterrieri.fi (poista sulkeet)

Apua ja neuvoja jäsenyyteen liittyvissä asioissa antaa jäsensihteeri.

Jäsenlomake

Tarkistathan vielä ennen lähetystä, että olet täyttänyt lomakkeen tiedot oikein, kiitos!

(Vaaditaan)